زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 9:18 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
farhad آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضویت: 2 /7 /1400
محل زندگی: تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 5
پیشنهاد ایجاد انجمن ادبیات
امروز صبح برای ارسال یک پیشنهاد در همینجا ، دو ساعت وقت گذاشتم و آخر سر هم بدون هیچ نتیجه ای ( عدم پذیرش ارسال ) ، مجبور به ترک تالار شدم . راستش نمیدانم مشکل از کجاست ؟

اگر تعداد کاراکتر پست ، افزون بر حد مجاز سایت است ، پس چرا اخطار نمیدهد .

اگر مطلبی را که جای دیگر نوشتم و برای ارسال در اینجا ، کپی آن را می زنم ، پس چرا اخطار عدم پذیرش کپی نمیزند .

راستش من که سر در نیاورم .

الان میخواهم همان مطلب را که کمی هم طولانی است ، تکه تکه کنم و در چند پست اقدام به ارسال کنم .

برای همین پستها را شماره گذاری میکنم که خواننده بتواند به ترتیب شماره ، پستها را بخواند .

فعلا ببینم همین که نوشتم ، ارسال میشود یا نه ؟


امضای کاربر :

میدانم که هیچ نمیدانم


شنبه 03 مهر 1400 - 15:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از farhad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: shirin &
farhad آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 2 /7 /1400
محل زندگی: تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 5
پاسخ : 4 RE پیشنهاد ایجاد انجمن ادبیات
فکر کنم دویست بار اقدام به ارسال نمودم که همگی ناموفق بود .



اول : اگر طراح این سایت ، همین الان اینجا بود ، حتما و قطعا با دستهای خودم خفه اش میکردم .



دوم : اگر مدیر سایت ، همین الان اینجا بود ، وادارش میکردم از روی متنی که نوشته ام و با عدم پذیرش سایت مواجه شد ، دویست بار بنویسد تا حالش مثل حال من جا بیاید .



سوم : آقا یا خانم مدیر کل ، لطفا تشریف بیاورید و این ایراد را رفع کنید .



با اینکه خیلی عصبانی هستم ، اما باز ملایمت به خرج دادم .


امضای کاربر :

میدانم که هیچ نمیدانم


دوشنبه 05 مهر 1400 - 23:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پیشنهاد ایجاد انجمن ادبیات | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS